Denon AVR-2309

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-2309 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

gerben12 03-01-2010
Geschreven voor: Denon AVR-2309

Werkt prima, alleen ik vind wel dat de mogelijkheden van deze apparaten bepertk zijn. Zo kan ik geen usb stick insteken om een film af te spelen oid. Doel om geluid goed af te spelen is prima.

HenkvO 04-07-2009
Geschreven voor: Denon AVR-2309

Uitstekend product deze receiver. Ik maak gebruik van Monitor Audio speakers uit de Radius HD-serie. Front R270 HD, center R225 HD, rear R90 HD en als sub de R360 HD. Werkelijk geweldig geluid! Zeer veel mogelijkheden waarmee je wel wat uurtjes bezig bent om alles uit te pluizen, te proberen en in te stellen. De auto-setup met microfoon helpt daar zeker bij. De Audyssey software geeft veel comfort bij het instellen van geluidsniveaus en klankkleur van alle speakers.
Verder als blueray de 1800BD van Denon aangesloten en de Sony 40W5500 als monitor. De Humax 5050 (HD en met harde schijf) maken het geheel zeer compleet.
Heb al meer dan 20 jaar Denon spullen en ben ervan overtuigd dat ook deze machine mij niet zal teleurstellen.

hansenjose 21-01-2009
Geschreven voor: Denon AVR-2309

Sinds half december in het bezit van deze dijk van een receiver. Uit de tests kwam deze in de mid-range als beste naar voren. Auto setup gaat erg gemakkelijk. Audessey microfoon erin en het systeem start vanzelf met de procedure en vraagt om 6 meetpunten. Het systeem heeft zoveel mogelijkheden dat je daar wel even de tijd voor moet nemen om te doorgronden. Als speakers heb ik de RS1 van Monitor Audio, center is ook van die serie de RSLCR, subwoofer van BK, de BK XLS300PR (300W, sub met passieve radiator) voor de surround twee eenvoudige dipool speakers van Jamo. Gelijk al bij het afspelen van de eerste film, Star Wars 3 vloog het geluid werkelijk alle kanten op, met een fantiastisch laagweergave door de sub. Subliem. De Audessey trekt de acoustiek mooi recht. De muziekweergave is ook geweldig, zuiver , transparant, punchy. Nu nog sparen voor de surround van deze serie. Verder mogelijkheden te over, waaronder voor elke speaker een 9-kanaals equalizer, in de manual stand. Ik heb nog geen plat scherm, maar ik kan me niet voorstellen dat dat tegen zou vallen gezien de 1080p uoscaler in het apparaat.Een aanrader van jewelste.